maandag 2 mei 2011

ME.

eigenlijk zegt het al genoeg, deze blog gaat over mij, m'n leven en omgeving. soooo about me; ben net 15 geworden waar ik zo erg blij om ben, want mag nu uit van m'n moeder. m'n ouders zijn gescheiden en heb een zusje en een oudere broer waar ik heel erg goed mee op kan schieten. Hij is echt mijn alles, verder heb ik geen relatie ook al ben ik wel veel met jongens bezig.. ik hou heel erg van de zomer ( zon, zee en strand ). En heb mijn eigen stijl ( foto's volgen ). zit in de 3e klas en doe havo. 

2 opmerkingen:

  1. Leuk blog heb je ! & ik ben echt benieuwd naar je posten. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen