maandag 2 mei 2011

VANS

wou even mededelen dat ik een verslaving heb aan vans, zal me collectie even laten zien!!
 
 


zooo dit is dus mijn collectie en 1tje kon ik niet vinden op internet, dus zal wel binnekort een foto maken!
zoals je kun zijn zijn de meeste vans voor jongens, heb nogal een kick voor jongens sneakers .. alleen het
in me maat vinden is weer zo irritand.

3 opmerkingen:

  1. I love Vans, ik volg je!
    Follow back?

    www.ohwellwathevernevermind.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hm, ik ben niet zo van die schoenen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die schoenen zijn soms leuk, soms niet leuk haha. maar de meesten zijn wel vet! ik volg je, volg je terug?
    x

    BeantwoordenVerwijderen